Oppstartstips


Jeg har hatt laang sommerferie og også ferie fra treningen. Nå er det tid for å starte med rutiner og hverdag. Hvordan komme i gang igjen etter ferie?
Skal man gå all inn eller ha en rolig start?
Hva bør en fokusere på? Hvilke øvelser? 

Her er mine oppstarts-tips for trening etter ferie eller pause! 

Tid for ferie!

Og i år har jeg definitivt tatt HELT ferie! De siste ukene har vært preget av særdeles lite aktivitet, med late dager, sol og strand. Og vet du, det har vært helt fantastisk! Derfor har jeg også tenkt at jo mindre treningsbilder jeg legger ut, jo mindre dårlig samvittighet får du, og kan nyte enda mer! Det har i alle fall vært tanken bak en lav profil i sommer. NYT FERIE OG SOMMER - hverdagen kommer fort nok, og da står vi klare!! Jeg gleder meg faktisk!! 

Nytt og bedre bookingsystem!

Vi får nytt bookingsystem som er enklere og bedre, for oss og for deg!

Vi skal fjerne vårt gamle og litt kronglete bookingssystem «supersaas», og gå over til en enklere app som heter PTX, Endringen vil være lettere å bruke og i tillegg gi deg et enda mer fleksibelt treningstilbud.

Å komme i form betyr ingen ting uten dette spørsmålet!

Du har bestemt deg. Du har ventet lenge, og NÅ starter treningen. Du har til og med booket en personlig trener (PT) og du sier til deg selv, venner og PT:

"Jeg vil komme i form!" 

- Ok, men har du satt deg et konkret mål, spør PTen din. Nei, jeg vil bare komme meg litt i form igjen, poengterer du. Men PTen fortsetter og mase om at vi må ha klare mål og følge med på at vi har progresjon, og den pakka der...

Vilje Trening plogger!

Hørt om plogging? NRK skriver "Et internasjonalt fenomen som sprer seg i Norge". Vi hiver oss på trenden og håper du vil bli med! 

Gratis påsketrening!

Slik trener du i påska - uten ski! 

For mange er påsken fylt med aktiviteter. Lange skiturer på fjellet, påskerenn og moro i slålombakken. For andre er påsken en deilig avkobling, med rolige sysler som kryssord, krim og lange frokoster. Kanskje har du en blanding. Her er små miniprogram du kan gjøre hvor som helst! GOD PÅSKE! 

GODT NYTT ÅR!

Nytt år og mye muligheter. Jeg skal for alvor bruke denne nye starten til å få i gang gode treningsrutiner. Og jeg har tenkt å følge noen av mine egne råd - i håp om at det hjelper meg i gang...For hvordan skal vi egentlig få nyttårsforsettene til å vare!? Her kommer noen tips på veien - jobben må vi likevel gjøre selv...

Vi vil belønne deg for desember-treningen!

Tida flyr, og snart fylles desember opp med all slags juleforberedelser, julebord og avslutninger. Travle dager og mørke kvelder gjør kanskje dørstokkmila lenger enn noen gang, MEN du må ikke gi deg nå!!

Det er nå du må huske å prioritere tid til deg selv og helsa di, slik at du har overskudd til å ha det hyggelig med venner og familie. 

1 2 3 5