Planen starter 20/8. Endringer kan forekomme - bookingsiden er alltid oppdatert.  
For gammelt bookingsystem: klikk på bildet av timeplanen og meld deg på. 

Våre treninger holdes ukentlig hele året uansett vær. Vi følger skoleruta, og har færre eller ingen treninger i skolens ferier og offentlige fridager. Timeplanen i bookingssystemet er til en hver til oppdatert, og for å bli med på time må du booke deg inn her


Beskrivelse Gruppetimer

Treningsøktene våre varer 45 minutter.
(med mindre annet er oppgitt som et tall bak. Eks: "snart helg 30" = 30 minutter)

Vilje Puls og Styrke
Vi slår sammen kondisjons- og styrketrening til en effektiv økt der du får trent hele kroppen! Økten inneholder lek, stasjonsrulett, sirkeltrening, stafetter etc. Instruktør tilpasser øvelsene til ditt nivå. 

Vilje Start 
Treningsøkt med ekstra oppfølging og veiledning. Passer for de som ønsker å komme i gang med trening, etter lengre opphold eller som nybegynner. Vi trener i små grupper med morsomme øvelser, lek, sirkeltrening med mer. Øvelsene du lærer deg kan du gjøre på egenhånd uten fancy utstyr.

Vilje Ekstra
Treningstime for deg som allerede har treningserfaring, og ønsker ekstra utfordring på øktene.
Vi holder et høyere tempo og har tyngre øvelser. Treningen inneholder stort sett sirkeltrening med effektive øvelser som har til hensikt å forbedre både utholdenhet og styrke.

Snart helg 30 min - Ta helg med ekstra god samvittighet! 
En effektiv treningsøkt med kondisjons- og styrketrening som passer perfekt mellom jobb og middag.
Økten baserer seg på stasjonstrening, og kan derfor tilrettelegges ulike nivå. 

Aktiv-Gruppa
Treningsøkt tilrettelagt for kreftoverlevere. En variert økt der vi trener kondisjon, styrke, bevegelighet og avspenning. "Aktiv-Instruktør" har videreutdanning innenfor trening for kreftrammede.

Gågruppe med styrke
Vi går en runde i jevnt tempo og stopper opp halvveis for å gjøre enkle styrke øvelser. Instruktør har med strikk, ellers bruker vi egen kroppsvekt og "utstyr" langs veien (benk, lekestativ etc). Øvelsene kan justeres lettere eller tyngre avhengig av form - her kan alle bli med! 

Morgentrim
Gjør unna treningen før arbeidsdagen har startet! Effektiv treningsøkt med kondisjons- og styrkeøvelser. Økten baseres på stasjonstrening, og kan derfor tilrettelegges ulike nivå. 

Intervalltrening
Tenker du at intervalltrening er løping til du stuper? Ikke så rart, men prinsippet handler egentlig bare om å veksle mellom høy og lav intensitet for å øke kondisjonen. Studier viser gang på gang at intervalltrening er den raskeste veien til økt kondisjon, i tillegg er det jo tidsbesparende! Det kan være ganske tungt å trene intervaller, og pushe seg selv til høy puls. Test ut intervalltrening helt gratis i oktober, og la oss motivere hverandre. Alle er velkomne, uansett utgangspunkt og vi løper ikke fra noen, du gjør det i ditt tempo. Noen ganger har vi full spurt, andre ganger lek, bakkeløp osv. 

Vilje Styrke 30
Styrkeøkt for hele kroppen, med ekstra fokus på rygg/nakke/skulder. Passer fint for deg som sitter mye foran pc-skjerm, eller som supplement til kveldsjoggeturen.